Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

"Βοήθεια μας και του χρόνου"....έτσι δεν λέμε???

"Βοήθεια μας και του χρόνου"....έτσι δεν λέμε???
Να ξέρετε...... ότι οι γιορτές στην Ορθοδοξία δεν γιορτάζονται εθιμοτυπικά...αλλά ουσιαστικά...Η Εκκλησία είναι πνευματικό Θεραπευτήριο. Ζητάμε να μας θεραπεύσει από την αμαρτία (αμαρτία ίσον φθορά και θάνατος) . Ο Ιησούς Χριστός θεραπεύει τον Άνθρωπο δια των Μυστηρίων εν Αγίω Πνεύματι.
Να σήμερα, η Εκκλησία μας τιμά την αποκεφάλιση του Τιμίου Προδρόμου και μας προβάλει έναν άνθρωπο, ως τον άνθρωπο του Θεού και μας δείχνει το"δρόμο" για να φτάσουμε σε Αυτόν..... Ό "δρόμος" αυτός είναι η ελεύθερη αποδοχή και τήρηση των εντολών του Θεού, η άσκηση, η προσευχή, η νηστεία και εν τέλει η Μετάνοια. Μην ξεχνάτε ότι αυτά που λέμε και πιστεύουμε, μπορεί κάποια στιγμή να χρειαστεί να τα υποστηρίξουμε και με την ίδια μας την ζωή, όπως έκανε άλλωστε ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος.
Το να λέμε, "βοήθεια μας" και "του χρόνου", χωρίς την παραμικρή συναίσθηση, αποδοχής και εφαρμογής της ζωής του Αγίου στην ζωή μας δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα.
Αλήθεια σας λέω...είναι σαν να πάω στο γιατρό να μου δώσει το φάρμακο που πρέπει να πάρω και την συνταγή που θα εφαρμόσω για κάποια σοβαρή αρρώστια και φεύγοντας να του πω " σ ευχαριστώ γιατρέ μου, ας με βοηθήσουν τα φάρμακά σου , θα τα ξανά πούμε του χρόνου". Φεύγοντας λοιπόν, δεν εφαρμόζω την συνταγή, ούτε τα φάρμακα παίρνω και συνεχίζω να ζω όπως και πριν. Πιστεύεις ότι θα γίνω ποτέ καλά;;;;;
Κάτι παρόμοιο παθαίνω και εγώ, τα βλέπω όλα πολύ επιφανειακά και γιαυτό στην ζωή μου δεν βλέπω καμία σημαντική αλλαγή, καμιά θεραπεία πνευματική από τα πάθη μου και τις αμαρτίες μου.
Μπορεί ο Θεός να παρεμβαίνει και να με βοηθάει, αλλά αυτό το κάνει για να μου δείξει την Αγάπη Του με την Παρουσία Του, για να μην απελπίζομαι...ξέρει Εκείνος τη κάνει....εγώ όμως δεν πρέπει να επαναπαύομαι.....
Από την σημερινή γιορτή θα κρατήσω στο νου και την καρδιά μου το Ασκητικό πνεύμα του Προδρόμου, που είναι το πνεύμα της Εκκλησίας και την αξία της Μετάνοιας, ως την προσπάθεια για αλλαγή και αναγνώριση των σφαλμάτων μου.....
Ο Θεός να φωτίσει τη ζωή μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: