Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Το περιβάλλον πάνω από τα ιδιοτελή συμφέροντα....


Αναδημοσιεύω το παρακάτω κείμενο, απόσπασμα από την ανάρτηση 27 Χρόνια αγωνες για το περιβαλλον στο Τζέμι.Κατω τα χερια απο τον συλλογο και τους κατοικους στο ιστολόγιο του γείτονα Οικολογική Εναλλακτική Πρωτοβουλία Ερμιονίδας σε ένδειξή συμπαράστασης για ότι συμβαίνει στην περιοχή Τζέμι Κρανιδίου.


Το Κείμενο αυτό αφορά καταγγελία κατοίκου από το Τζέμι Κρανιδίου για απειλές και εκφοβισμούς που υπέστη για την συμμετοχή του σε ενέργειες που προστατεύουν το περιβάλλον.



Προς το ΑΤ Κρανιδίου

Τον Δήμο Κρανιδίου

Τον Δεκέμβρη του 2008 νωρίς το πρωί μου τηλεφώνησε ο γείτονας μου εδώ και τριάντα χρόνια Ν Σ γιατί τον απειλούσαν ο γιος του ιδιοκτήτη του Ξενοδοχείου Γαλαξίας και κάποιοι άλλοι πως θα τον πετάξουν στην Θάλασσα.

Πήγα στην παραλία δίπλα στο ξενοδοχείο όπου σιγά μαζεύτηκαν και άλλοι κάτοικοι ο κΠιτσας από τον Δήμο Κρανιδίου με τον νομικό εκπρόσωπο του Δήμου,δικηγόρος εκπρόσωπος του ξενοδοχείου,και μηχάνημα του Δήμου που θα έστρωνε τον παραλιακό δρόμο.

Είχαν γίνει επεμβάσεις στον μη οριοθετημένο αιγιαλό και παραλία με επιχωματώσεις αποκλεισμός κοινοτικού και παραλιακού δρόμου και άλλες ενέργειες για τις όποιες ο Δήμος έχει προβεί σε νομικές ενέργειες.

Από τότε μέχρι σήμερα έχουν κληθεί δυο φορές το Λιμεναρχείο η αστυνομία και έχει επέμβει ο Δήμος για να σταματήσουν οι παρανομίες και να αποκατασταθεί η τάξη.

Προφανώς για όλα αυτά από τους ιδιοκτήτες θεωρήθηκαν υπεύθυνοι οι περίοικοι γι αυτό και η σύζυγος του ιδιοκτήτη κ Δ τηλεφώνησε με απόκρυψη αριθμού στην πρόεδρο του οικιστικού συλλόγου κ Σ και με χυδαία γλώσσα την απείλησε για διάφορα αυτήν και όλους τους οικιστές ανάμεσα στα όποια πως θα μας κάνει μεγάλο κακό στα σπίτια μας.Πραγμα που εχει δηλωθει ηδη στην αστυνομια απο την κ Σ προ δεκα περιπου ημερων

Χθες το πρωί όπως πληροφορήθηκα εκπρόσωποι του Δήμου πήγαν πάλι στο ξενοδοχείο.

Το απόγευμα λίγο πριν νυχτώσει ένα πράσινο Πόλο ΑΡΒ που οδηγούσε μια άγνωστη σε μένα κυρία σταμάτησε εμπρός στο σπίτι μου για λίγα λεπτά βγήκα έξω και ρώτησα ποιος είναι χωρίς να μου δοθεί απάντηση μόνο άκουσα να διαβάζει το όνομα μου από την πόρτα σε κάποιον στο τηλέφωνο.

Βγήκα έξω ενώ το αυτοκίνητο απομακρύνθηκε σιγά εξετάζοντας όλα τα γειτονικά σπίτια.

Στην επιστροφή ξαναπέρασε μπροστά από το σπίτι μου βγήκα έξω και ρώτησα επίμονα ποιος είναι και τι θέλει.

Τότε η κυρία σταμάτησε βγήκε έξω κοίταξε εμένα και το σπίτι μου απειλητικά και μου ειπε « ξέρεις ποια είμαι».

Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν την είχα αναγνωρίσει .

Όταν όμως βγήκε από το αυτοκίνητο την αναγνώρισα.Μετά από αυτή την σαφώς απειλητική συμπεριφορά που με είχε αφήσει έκπληκτο μπέικε στο αυτοκίνητο και απομακρύνθηκε.

Αμέσως την ακολούθησα στο ξενοδοχείο όπου στεκόταν μπροστά στην είσοδο με δυο άγνωστους σε εμένα άντρες.

Ρώτησα ποια είναι και γιατί στεκόταν έξω από την πόρτα του σπιτιού μου που ας σημειωθεί είναι απομονωμένο από αλλά σπίτια.Μου ειπε είμαι η ιδιοκτήτρια του Γαλαξία.

Της είπα πως ένοιωσα να απειλούμαι εγώ και η οικογένεια μου και να μην φύγει από την είσοδο του ξενοδοχείου γιατί θα καλέσω την αστυνομία.

Πράγματι το περιπολικό έφτασε σε περίπου ένα τέταρτο αλλά πάρα τις προσπάθειες του αστυνομικού δεν βγήκε κανείς έξω.Τα αυτοκίνητα της κυρίας καθώς και του Θ Σ ταν εκεί.

Επειδή είναι η Τρίτη απειλή που γίνεται εναντίον των περιοίκων παρακαλώ να λάβετε γνώση όσων καταγγέλλω και με κάθε δυνατό τρόπο να προστατεύσετε την ασφάλεια της Ζωής της οικογένειας μου καθώς και του σπιτιού μου καθώς και όποιων άλων έχουν απειληθεί μέχρι σήμερα η θα απειληθούν στο μέλλον.

Ελπίζω όλα αυτά να είναι απόπειρες εκφοβισμού νομοταγών πολιτών από την ιδιοκτήτρια του Γαλαξία λόγω όσον της προσάπτει ο Δήμος Κρανιδίου και να μην περάσει η κυρία σε πράξεις τις απειλές της.

ΓΚ

Κάτοικος Τζεμι Κρανιδίου

Τηλ 2/04/09

Δεν υπάρχουν σχόλια: