Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Είμαστε μαζί σου.......


Αναδημοσιεύω την απάντηση του γείτονα στην προηγούμενη ανάρτηση μου.....

Στον καλό μου δικτυακό φίλο
παπα Θέμη


Οχι δεν θα κουραστώ να μιλάω για τα απορρίμματα.

1. Γιατί τουλάχιστον εικοσι χρόνια τώρα βλέπω απέναντι απ το σπίτι μου το θανατηφόρο καπνό της αδιαφορίας να υψώνεται πάνω απ τα κεφάλια μας. Εδώ και εικοσι χρόνια γράφω διαμαρτύρομαι , επισημαίνω (και δρώ ), για να σταματήσει αυτό το αισχος.

2. Στα εικοσι αυτά χρόνια δεν ειμαι μόνος μου.

Ειμαστε πολλοί εδώ στην Ερμιονίδα ολα αυτα τα χρόνια που διαμαρτυρόμαστε εμπρακτα, κάνουμε ανακύκλωση ζητάμε κάδους , απορριμματοφόρα ,πιέζουμε τις αρχές. Ειμαστε πολλοί στην Αργολίδα , πολλοί στην Ευρωπαική Ενωση ,τον πλανήτη. Δεν ειμαστε ακόμα οσοι χρειάζεται για να δούμε αποτελέσματα παντού και πάντα.

Σε κάποιες χώρες ειναι περισσότεροι οι ευαισθητοποιημένοι πολίτες και παίρνονται καλύτερα μέτρα, σε κάποιους Δήμους της χώρας μας κάνουν ανακύκλωση , σε κάποιους αλλους (σαν τον δικό μας) ειμαστε πιο πίσω.Προχωράμε ομως και θα τα καταφέρουμε στο τέλος.

3. Η δημοσιοποίηση ειναι πάντα αποτελεσματική. Βάζει στο παιχνίδι κι αλλους ανθρώπους και φορείς εξω απ την επαρχία μας που θέλουν να βοηθήσουν μας δίνει να καταλάβουμε οτι δεν κάνουμε λάθος, δεν ειμαστε οι τρελλοί του χωριού, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΙ.

Σε συζήτηση τηλεφωνική σημερα το μεσημέρι με τον κ Χασιώτη του WWF μου εδωσε να καταλάβω πώς το θέμα της χωματερής Δισκουρίων παρακολουθείται στενά απο την οργάνωση ,πώς υπάρχουν στοιχεία σχετικά με το τέλος του χρόνου και τα πρόστιμα, πώς θέλουν να υπάρχει συνεργασία με πολίτες της επαρχίας μας.

Και εκεί η δικές μου προσωπικές καταγγελίες μέσα απο αυτό το ιστολόγιο φτάνουν σε ενα τέλος.

Η εχω λάθος και ειμαι ο μόνος που βλέπω πρόβλημα εκεί που δεν υπαρχει ,η το πρόβλημα ειναι υπαρκτό και χρειάζεται η δράση περισσότερων πολιτών (οχι αναγκαστικά της πλειοψηφίας ) για να βρεθούν λύσεις.

4. Ποιά αντιπολίτευση απο ποιόν και γιατί.

Απο τα δεκάξη μου ασχολούμαι με τα κοινά και το μόνο προεδριλίκι που κατέκτησα ηταν αυτό του οικιστικού συλλόγου της περιοχής που ειναι το σπίτι μου. Να φτιάξουμε κάδους , να καθαρίσουμε την παραλία , να προστατεύσουμε το περιβάλλον. Για μένα αυτη ειναι η ενασχόληση με τα κοινά. Να βελτιώνουμε την καθημερινότητα μας με σεβασμό στη φύση και τον ανθρωπο. Η αντιπολίτευση ειναι μέσα στο αιμα μου.

Απο τον κ.Κωστελένο, στον κ Κοντογιάννη ,στον κ Καμιζή και τώρα στον κ Σφυρή.

Υποστήριξη στα θετικά και πίεση εκεί που δεν υπάρχουν αποτελέσματα. Πιστεύω πως κάθε τοπική αρχή πρέπει να επιζητά τέτοια αντιπολίτευση που δρά χωρίς κομματικό , οικονομικό η αλλο συμφέρον πέρα απ το καλό του τόπου μας. Και νομίζω πώς οσοι προανέφερα με γνωρίζουν καλά και ξέρουν πώς μπορεί να γίνομαι ενοχλητικός και κολημένος κάποτε αλλα χωρίς συμφέρον και κακία.

Γι αυτό και μιλάω με ολους με χαμόγελο και εκτίμηση για οσα εκαναν για τον τόπο (και ολοι εκαναν περισσότερο η λιγότερο ) αλλα και ειλικρίνεια στην κριτική μου για οσα δεν εκαναν .
Αυτη την αντιπολίτευση την κάνω και στον ιδιο τον εαυτό μου. Κακώς φέρνω το χαρτί μου στους κάδους που στησατε στην Κοιλάδα.


Θα επρεπε να κινηθώ πιο δραστήρια να μπουν κάδοι και στην δική μου περιοχή να γενικευτεί η ανακύκλωση σε ολη την επαρχία και οχι να βρίσκω αλλοθι συμμετέχοντας στην δική σας προσπάθεια και αδρανόντας γενικότερα στα πρακτικά.

Οσο για τους τοπικούς εκλεγμένους εκπροσώπους μας τα απορρίμματα ειναι απ αυτα που δεν εκαναν. Γι αυτο κινδυνευουμε να φάμε τριαντα χιλιάδες ευρώ πρόστιμο την ημέρα απο το τέλος του χρόνου. Να κάτσουν κάτω ολοι πρώην και επόμενοι να ξεπεράσουν ανταγωνισμούς και αντιπαλότητες να δούμε τι θα κάνουμε απ εδώ και πέρα. Αυτή θα ηταν μια πράξη πολιτικής συνέπειας και θάρους αντάξια εκλεγμένων πολιτικών ανδρών.

Μια τέτοια κίνηση θα ενέπνεε και τους πολίτες να συμμετέχουν σαν μια γροθιά στην επίλυση ενός προβλήματος που στο κάτω κάτω δεν εχει να κάνει με αντιτιθέμενα οικονομικά συμφέροντα η κομματικούς ανταγωνισμούς. Εχει να κάνει μόνο με την νοοτροπία μας την αδιαφορία και την αγνοια. Ας το λύσουμε αυτό και μετά ξαναλύνουμε το ζωνάρι στα υπόλοιπα.

Οταν η Παρέμβαση Πολιτών Ερμιονίδας ( στην οποία γράφτηκα μέλος )οργανώσει την συζήτηση για τα απορρίμματα πρέπει να πάμε διαβασμένοι σύντομοι με γραπτές προτάσεις και να απαιτήσουμε λύσεις.Αυτό θα μπορούσε να ειναι το πρώτο βήμα.

Ευχαριστώ για την υπομονή και τον χρόνο σου

Δεν υπάρχουν σχόλια: