Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Τί συμβαίνει με το βιολογικό καθαρισμό του Κρανιδίου;

Αγαπητέ «γείτονα» από το ιστολόγιο «Οικολογική Εναλλακτική Παρέμβαση Ερμιονίδος» δεν έχω καταλάβει, τι ακριβώς συμβαίνει με τον βιολογικό του Κρανιδίου.

Λειτουργεί ο βιολογικός; Γιατί είχα την εντύπωση ότι δεν λειτουργούσε.

Από πού δέχεται λύματα; Αν λειτουργεί.

Και αυτή η τεράστια χαβούζα γιατί υπάρχει ακόμα, γεμάτη με βόθρο-λύματα, αν λειτουργεί ο βιολογικός καθαρισμός;

Το «καθαρό» νερό που προκύπτει από την επεξεργασία, πού διοχετεύεται;

Υπάρχει δεξαμενή;

Ποτίζουν τα μποστάνια όπως είχε ακουστεί;

Σε παρακαλώ, αν έχεις την ευκαιρία, ενημέρωσε μας για να δούμε τι θα κάνουμε.

2 σχόλια:

sikam είπε...

Αγαπητέ φίλε
Προσπαθώ και εγώ να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται.Μισόλογα.Ναι υποτίθεται οτι λειτουργεί μάλιστα εκεί θα πάνε και τα λύματα του Πορτο Χελίου οταν γίνει η μονάδα συγκέντρωσης.Οχι δεν μου απαντήσαν που πανε τα υγρ και που τα στερεά που παραγωνται απο την μονάδα.Η χαβούζα πρέπιε να ειναι δεξαμενή καθίζησης αλλα ειναι στεγανοποιημένη;Κατα πάσα πιθανότητα η λυματολάσπη πάει στα Δισκούρια(κι αυτό ειναι καλύτερο απ το να διασκορπίζεται στο περιβάλλον οπου τύχη.Με την απαντηση που μου εδωσαν πρέπει η ναπάω στην Νομαρχία για να βρώ τις μελέτες η να πάω στον συνήγορο του πολίτη μιας και αυτό που μου απάντησαν φαντάζει περισσότερο σαν απόκριψη παρά σαν ενημέρωση.Δεν θέλω να ανοίξω πόλεμο.Επιθυμία μου ειναι να μπεί μια τάξη και να υπάρχει ενημέρωση.Τα στοιχεία τα εχω στείλει σε επιστημονα ειδικευμένο σε περιβαλλοντικά θέματα και περιμένω τις απάντήσεις του το πολύ σε δέκα μέρες.Χαίρομαι που επικοινωνούμε αμεσα για πρώτη φορά και ελπίζω να ειναι η αρχή μιας δυκτιακής φιλ'ίας στην περιοχή μας Χαιρετισμούς.

π. Θεμιστοκλής Στ. Μπάζος είπε...

Είμαστε στο πλευρό σας για ό,τι έχει σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον και άλλες πληροφορίες για τον βιολογικό καθαρισμό του Κρανιδίου.