Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Πάτερ...εγώ πιστεύω πολύ στο Θεό!!!

Μου λες με στόμφο.... πιστεύω πολύ στο Θεό, Πάτερ...!!!.
Μπράβο……σου λέω….. χαίρομαι για σένα, σίγουρα θα έχεις βρει τον τρόπο να καλλιεργείς αυτή τη σχέση.
Και ρωτάω, νηστεύει??........
Τι? Μπα ……η νηστεία είναι για τους παπάδες.....
Εξομολογείσαι?........ 
Σε παπά? Με τίποτα, δεν χρειάζεται, τα λέω μπροστά στις εικόνες...
Εκκλησιάζεσαι?......
Κάθε Κυριακή? Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα… αυτό το κάνουν οι γριές και οι γέροι...σε ‘κανα γάμο, βάπτιση…και το Πάσχα!
Κοινωνάς?.......
'Οταν ήμουν μικρός κοινωνούσα,….. τώρα μόνο μια φορά το χρόνο, το Πάσχα και αν....
Βοηθάς ‘κανα άνθρωπο?.......
Τι είναι αυτά που λες Πάτερ? Τώρα? Τέτοια εποχή?…. πρέπει ο καθένας να κοιτάει την πάρτη του, δεν είμαστε για ελεημοσύνες και φιλανθρωπίες. Δεν έχουμε να φάμε εμείς, θα δώσουμε και στους άλλους???
Να σου πω και αυτό Πάτερ, πριν με ρωτήσεις…..δεν έχω κάνει Γάμο εκκλησιαστικό, καταλαβαίνεις τώρα με την κρίση, πολλά τα έξοδα....
ΚΑΓΚΕΛΟ εγώ...!!!
Δεν μου λες σε παρακαλώ, τι κάνεις για το Θεό?.....
Ανάβω ‘κανα κεράκι όποτε μπορέσω… για να μ’ έχει καλά εμένα και την οικογένεια μου… να μωρέ, να μην αρρωστήσουμε!!!
Φίλε μου..... σε τι Θεό πιστεύεις???
Η ΠΙΣΤΗ στο Ιησού Χριστό δεν είναι ιδεολογία, είναι ΤΡΟΠΟΣ ζωής και συνάντησης-ένωσης με το Σώμα του Χριστού την Εκκλησία. Είναι ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στη διδασκαλία του Χριστού και μίμηση της ζωής Του.
Καλή δύναμη στο πνευματικό μας αγώνα(Μετάνοια-Νηστεία -Προσευχή)

Δεν υπάρχουν σχόλια: