Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Κι αν έχω κάνει λάθη συγχώραμε.......

Αγαπητέ γείτονα όλοι κάνουμε λάθη. Μακάρι να τα παραδεχόμαστε όλοι, τότε ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος. Η ευγένεια της ψυχής σου και ο τρόπος που διαλέγεσαι είναι κάτι σπάνιο στην σημερινή κοινωνία.

Αναδημοσιεύω τις σκέψεις του γείτονα από το ιστολόγιο Οικολογική Εναλλακτική Πρωτοβουλία Ερμιονίδας

Κανενας αλανθαστος.
Κανουν λαθη οι ανθρωποι; Φυσικα!

Καποτε νομιζαμε πως η γη ειναι επιπεδη η πως ο ηλιος ειναι ενας θεος με το αρμα του..

Το συμπερασμα βγαινει μεσα απο την αναλυση των δεδομενων. Καποτε η αναλυση ειναι λαθος η τα δεδομενα δεν ειναι αρκετα.

Σε εναν πολιτισμενο διαλογο με καλοπιστους συζητητες , οταν αποδειχθει πως εχεις λαθος το παραδεχεσαι και η συζητηση προχωρα.

Αλλοτε παλι ολος ο συλλογισμος ειναι λαθος. Οι ανθρωποι δεν μπορουσαμε να πεταξουμε με τεχνητα φτερα σαν τα πουλια.Επρεπε να φτιαξουμε αεροπλανα.

Επρεπε να αλλαξουμε μονοπατι για να φτασουμε στον στοχο μας.

Ο στοχος στον οποιο συστρατευομαι εγω ειναι μια κοινωνια ανθρωπων αλληλεγγυα σε εναν πλανητη βιωσιμο.

Κανω λαθη σε οσα γραφω σε αυτο το ιστολογιο; Φυσικα!

Ειμαι και γω ανθρωπος. Παρα τις καλες μου προθεσεις (και την προσοχη που προσπαθω να εχω οταν κανω κατι) λαθη γινωνται. Και οταν οδηγω το αυτοκινητο και οταν μεγαλωνω το παιδι μου και πανω στην δουλεια μου και παντου.

Ηταν λαθος μου οταν εγραψα πως η σωληνα υπερχειλισης των Διδυμων στο φαραγγι Κορακιας Φουρνων ηταν η εξαγωγη του νερου του βιολογικου καθαρισμου του δεματοποιητη.Δεν ειναι λαθος ομως σε τελικη αναλυση πως αποδεκτης αυτων των νερων καθως και της τοξικης σταχτης απο την καυση των σκουπιδιων ειναι το συγκεκριμενο φαραγγι.

Ηταν λαθος οταν εγραψα πως ο υγροτοπος διπλα στο γηπεδο της Ερμιονης ειναι κομματι μεγαλυτερου βαλτου που μπαζωθηκε. Στο συγκεκριμενο με πληροφορησαν λαθος οι ντοπιοι που ρωτησα.Με μπερδεψε ολη η μορφολογια της περιοχης.

Δεν ειναι λαθος ομως πως μπαζωνουμε τους βαλτους μας με ολεθρια αποτελεσματα στον υδροφορο οριζοντα και την ισσοροπια της φυσης.

Ηταν λαθος μου οταν εγραψα πως ο εμπορικος συλλογος δεν ηταν στην πλατεια στην απεργια 5 Μαη. Στο λαθος αυτο οδηγηθηκα για συγκεκριμενους λογους και οταν το θεμα ξεκαθαριστηκε επανορθωσα.

Σιγουρα εχω κανει και αλλα λαθη που αυτη τη στιγμη δεν γνωριζω. Οταν πλενεις πιατα σπας πιατα. Ας μην φοβομαστε να λεμε την γνωμη μας. Ο αυτισμος του «δεν μιλαω δεν δρω για να μην κανω λαθη» ειναι χειροτερος απο τα λαθη.Η ανθρωποτητα προχωρα μεσα απο τα λαθη της οχι μεσα απο τους φοβισμενους ραγιαδες.

Τωρα ο επιθετικος συζητητης κ Γκατσος (επιθετικος και απαξιωτικος γενικα με οσους διαφωνει οπως γνωριζουμε και απο την επιθεση του στην κ Παιδουση παλιοτερα ) αποκαλυψε κατι σωστο.

Πραγματι τα κατσικια δεν τρωνε βενια. Λαθος μου.Το ελαιο που υπαρχει στο ξυλο ειναι στιφο πικρο και τα κατσικια δεν το τρωνε.Βλεπωντας κατσικια στο βουνο βλεπωντας τα βενια να απλωνουν και να μην ψηλωνουν γνωριζοντας γενικα πως η ελευθερη βοσκη ειναι θανατος για τα δαση οδηγηθηκα σε αυτο το λαθος συμπερασμα. Το συμπερασμα αυτο ειναι κομματι ενος μεγαλυτερου συλλογισμου για την ελευθερη βοσκηση για την τιμη του κρεατος για την υπερ καταναλωση του κρεατος για μορφη παραγωγης που ζει τεχνητα χαρη σε επιδοτησεις που συντομα θα κοπουν,για τα αδιεξοδα της Ελληνικης κτηνοτροφιας για τα ζημια στο φυσικο περιβαλλον.

Ο συγκεκριμενος τυπος κεδρου λοιπον μεγαλωνει παρα πολυ αργα και δεν τον τρωνε κατσικια.Αυτο το επιβεβαιωσα και απο τσοπανηδες και απο επιστημονες.

Το λαθος μου αυτο δεν αναιρει ολο τον συλλογισμο μεσα στον οποιο κινουμαι.

Ουτε στρεφεται κατα συνανθρωπων μου τσοπανηδων που θελω να διωξω απο την επαρχια για να κανω επανασταση. Αυτα ειναι αστεια πραγματα.

Αστειο ειναι επισης πως καποιος παλιοτερος κατοικος της Ερμιονιδας μπορει να θεωρει ξενο εναν συμπατριωτη του Ελληνα που ζει δουλευει και ειναι ενεργος δημοτης εδω και χρονια σε αυτη τη γωνια της πατριδας μας.

Ο κ Γκατσος αν εχω καταλαβει δουλευει στην Ελευσινα εδω και χρονια .Ανεβοκατεβαινει στην Ερμιονη καθημερινα;

Και αν το κανει πως και δεν εχουμε συναντηθει τοσα χρονια σε τοσους αγωνες και εκδηλωσεις για την κοινωνια και το περιβαλλον;

Τετιου ειδους τοπικισμοι ειναι απαραδεκτοι και στο κατω κατω αν εγω Ελληνας με τουλαχιστον 500 χρονια καταγεγραμενο το επωνυμο μου στην χωρα μας , θεωρουμαι ξενος τοτε τι να πουν οι πραγματικοι ξενοι οι αλλοδαποι πολιτες αυτου του τοπου.

Αυτοι ειναι που πρεπει να το βουλωσουν με ποινη θανατου.

Τωρα απαγορευσεις του τυπου μην αναφερεσαι σε εμενα τα βιβλία μου η ακομα εμμεσες παροτρυνσεις σε βοσκους (φιλους του να ασκησουν φυσικη βια εναντιον μου συκοφαντωντας και διαστρεφωντας τα επιχειρηματα μου, ειναι οριακες συμπεριφορες που κινουνται στα ορια της αυθαιρεσιας και της νομιμοτητας.

Τα βιβλια του κ Γκατσου τα ξαναδιαβαζω τωρα και τα βλεπω με αλλο ματι.

Σημεια τους που τα θεωρησα καποτε αδυναμιες (ενος ερασιτεχνη ιστορικου που καταγραφει πρωτογενες υλικο μεσα απο την δικη του οπτικη), αποκτουν μια διαφορετικη βαρυτητα.

Φυσικα και δεν αναφερομαι στα βιβλια του σαν ΤΟ απαυγασμα της σοφιας γιατι προσπαθω να κλεψω λιγη απο την δοξα του.

Λιγη μετροοφροσυνη δεν βλαφτει.

Ολοι κανουμε οτι μπορουμε.Και ο συγγραφεας ερασιτεχνης ιστορικος κ Γκατσος εβαλε το δικο του πολυτιμο λιθαρακι.Με ολα τα λαθη του φυσικα. Γιατι ανθρωπος ειναι και αυτος.

Εξ αλλου οπως το εχω ξαναγραψει το βιβλιο του κ Κυρου ειναι για μενα το καλυτερο οπως και της κ Παιδουση που εχει συμβαλλει σημαντικα στην ιστορικη καταγραφη καθως επισης και ολων οσων εχουν γραψει περισσοτερα η λιγωτερα.

(μην κανουμε λιστες τωρα δεν ειναι η στιγμη)

Βιβλια ειναι εχουν δημοσιευτει (προσωπικα πληρωσα για να τα αγορασω) εχω καθε δικαιωμα να αναφερομαι σε αυτα οπως και οποτε θελω .

Αλλα και στον κ Γκατσο και τα εργα του εχω δικαιωμα να αναφερομαι εφ οσον δεν θιγω την τιμη και υποληψη του αλλα και εφ οσον δεν αναφερομαι στο σπιτι την οικογενεια του και αλλα προσωπικα του δεδομενα τα οποια δεν γνωριζω γιατι δεν με ενδιαφερουν.

Στον κ Γκατσο ομως σαν δημοσιο ,πολιτικο προσωπο η συγγραφεα μπορω να αναφερομαι οποτε θελω γιατι αυτο το δικαιωμα μου το δινει αυτος μεσα απο την δημοσια εκθεση –εκφορα των αποψεων του.

Τωρα επειδη ο κ Γκατσος σε προσωπικα μαιλ παλιοτερα (οταν χρησιμοπιουσε το ιστολογιο μου για να εκθετει τις αποψεις του ) ανεφερε για δικαστηρια και κοπυ ραιτεπειδη ο κ Γκατσος σε προσωπικα μαιλ παλιοτερα (οταν χρησιμοπιουσε το ιστολογιο μου για να εκθετει τις αποψεις του ) ανεφερε για δικαστηρια και κοπυ ραιτ πνευματικης ιδιοκτησιας.

Στο κινημα ειμαι απο δεκαξη χρονων σε .διαδηλωσεις σε απεργειες σε εκδηλωσεις.

Παντα με το προσωπο μου ακαλυπτο την υπογραφη μου φαρδια πλατια Παντα υπερασπιστηκα αυτα που εκανα.

Στο δικαστηριο βρεθηκα δυο φορες σαν κατηγορος συκοφαντων και υβριστων.

Την μια κατω απο το παλιο ειρηνοδικειο Κρανιδιου οταν ο διευθυντης ενος ξενοδοχειου στα 1980 μου ζητουσε να αποσυρω την μηνυση που του εκανα οταν με αποκαλεσε μαλακα σε μια εργασιακη διαφορα που ειχαμε.Ειχε βλεπεις και αλλες εκρεμμοτητες με την δικαιοσυνη….Το εκανα τον λυπηθηκα.

Η δευτερη στα δικαστηρια στο Ναυπλιο.Ο τοτε προισταμενος του Δασονομειου

εβρισε τους οικολογους και εμενα σε μια συγκρουση για την ελλειψη συνεργασιας αναμεσα στην υπηρεσια του και τους εθελοντες πυροπροστασιας.

Στο δικαστηριο εφερε και ολους τους υφισταμενους του γυρω στα εφτα ατομα αν δεν με γελα η μνημη μου σαν υπερασπιση.Στο τελος υπεγραψε ενα χαρτι πως τιμα την τιμη και υποληψη μου και δεν ειχε σκοπο να με προσβαλλει. Ετσι απεσυρα την μηνυση παλι.

Τα διαστηρια δεν ειναι μερος να λυνωνται πολιτικες και εργασιακες διαφορες.

Αν ομως καποιος η καποιοι υπερβουν την νομιμοτητα και περασουν σε προσωπικες λεκτικες βρισιες και ατιμωτικες φρασεις η ακομα χειροτερο σε αμεσες η εμμεσες απειλες κατα της ζωης μου και της οικογενειας μου δεν εχω προβλημα να βαλω και ενα τριτο χαρτι στον τοιχο του σπιτιου μου.

Φυσικα επειδη ο κ Γκατσος ειναι αγενης και επιθετικος απεναντι μου για πολιτικους λογους και διαφορες δεν σκοπευω να ασχολουμαι μαζι του συνεχως , υπαρχουν και αλλα ποιο ενδιαφεροντα πραγματα στην ζωη απο το εγω του.

Αυτα τα ολιγα γιατι με στεναχωρησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: