Τρίτη, 10 Νοεμβρίου 2009

Παραπληροφόρησης εγκώμιον!!!

Αντιγράφουμε από το Ιστολόγιο: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Παραπληροφόρησης εγκώμιον!!!



Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι στο Κρανίδι θα δημιουργείτο εκκλησιαστικό πρόβλημα και αυτό διότι...



... οι ευσεβείς λευίτες που έχουν λευκανθεί από τον χρόνο έδωσαν τα πάντα για την τοπική εκκλησία εις βάρος πολλές φορές ακόμα και των οικογενειών τους. συνήθως τα προβλήματα αρχίζουν με τους «εισαγόμενους » οι οποίοι κομίζουν τα δικά τους ήθη και τις προσωπικές τους βλέψεις.
Ομιλείτε για κόντρα μεταξύ του παλαιότερου εφημερίου του Κρανιδίου και του επισκόπου μας.
Λάθος , ποτέ δεν υπήρξε τέτοια διαμάχη.
Γράφετε για το μοναστήρι της Αγίας Άννας.
Ποιο μοναστήρι; αυτό που δεν υπήρξε ποτέ ούτε στα χαρτιά; οι κρανιδιώτες ποτέ δεν το έλεγαν μονή ούτε μοναστηράκι γιατί ποτέ δεν ήταν. μόνο κατ? ευφημισμό θα μπορούσαν και μόνο να το πουν επειδή εγκαταβιούσαν μοναχές. αντιθέτως όλοι γνωρίζουμε ότι είναι παρεκκλήσι της ενορίας εισοδίων Θεοτόκου. από παλιά οι μοναχές εφιλοξενούντο από την ενορία της κάτω παναγίας στην Αγία Άννα χωρίς ποτέ να δώσουν το παραμικρό στην ενορία, αφού η αγάπη της ενορίας αλλά και όλων των κρανιδιωτών τις συντηρούσε με μοναδικό αντάλλαγμα να έχουν πάντα αναμμένο το καντήλι της Αγίας.
Οι υπογραφές που συγκεντρώνονται ποιος άραγε τις υποκινεί; γνωρίζουν ότι ο επίσκοπός μας, δεν έχει δώσει ακόμα άδεια εγκατάστασης της εν λόγω μοναχής στην Αγία Άννα όπως έτσι τουλάχιστον απαιτούν οι ιεροί κανόνες της εκκλησίας αλλά και η εκκλησιαστική ευπρέπεια;
Εξάλλου αυτά που γράφετε: «ότι είναι πραγματικά μοναχή με αγάπη και καλοσύνη μας στηρίζει στην πίστη μας βοηθάει στα προβλήματα μας και μας οδηγεί στην εκκλησία και στα μυστήρια με πολλή χάρη και πειστικότητα» τι σημαίνουν; τι καινούργιο ήρθε να κομίσει στον τόπο μας; όλα αυτά εδώ και τόσα χρόνια δεν τα κάνουν οι εντόπιοι ιερείς μας;
Η μοναχή λάθρα εισήλθε στην Αγία Άννα από ευσπλαχνία του π. Γκίκα για να μη ξημερωθεί στο δρόμο με σκοπό στη συνέχεια να τακτοποιηθεί μόνο με την ευλογία του μητροπολίτου μας ο οποίος φέρει ακεραία την πνευματική ευθύνη.
Εξάλλου η έλλειψη της μοναχής σε τακτά χρονικά διαστήματα και μάλιστα με ανοιχτές τις πόρτες της εκκλησίας προβληματίζει για την ασφάλεια του χώρου , την παρουσία ζώων στο ναό και γεννά ορέξεις προσέγγισης του ιερού χώρου από τον κάθε επίδοξο, κακόβουλο, βέβηλο, καταστροφέα ή κλέφτη.
Τα ερωτήματα συνεχίζονται: αφού θέλει να μείνει γιατί δεν συγκεντρώνεται στην άσκηση, στη σιωπή, στο εργόχειρο και στην προσευχή; ποιος θα μου πει και εμένα το γιατί;



Κωνσταντινος Βενεκάς

θεολόγος Καρδαμυλων και

Βρονταδου Χιου

Δεν υπάρχουν σχόλια: