Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου...

Αγαπητέ γείτονα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Δεν είναι αυτό που επιζητώ όμως (τα καλά λόγια).

Πρέπει να σου πω, πως πέφτουν πολλά πράγματα στην αντίληψή μου και με απασχολούν ακόμα περισσότερα (κοινωνικά, περιβαλλοντικά, θεολογικά, και επιστημονικά). Ωστόσο δεν τολμώ να τα θίξω γιατί σκέπτομαι τις αρνητικές αντιδράσεις των συμπατριωτών μου. Δεν ξέρω τη θα κάνω στο μέλλον, αλλά τώρα νιώθω το βάρος των "παρεμβάσεων" πολύ βαρύ στην πλάτη μου.

Δεν ξέρω αν συμβάλω με αυτό τον τρόπο στην βελτίωση της κοινωνίας. Ένα ξέρω ότι θα μπορώ να πω στα παιδιά μου,"προσπάθησα για κάτι καλύτερο, κάντε και εσείς κάτι". Αυτό μου αρκεί.

Αντιλαμβάνομαι όλο το κόσμο ως σπίτι μου, τους ανθρώπους όλου του κόσμου και τον εαυτό μου, ως μέλη του ίδιου Σώματος που έχει αρχή τον ουρανό και τέλος τη γη και τανάπαλιν.

Να είσαι πάντα καλά, σε διαβάζω ανελλιπώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: