Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2008

Μια γνώμη απο "μέσα".

αναδημοσίευση από: http://mkka.blogspot.com/

«ΣΥΜΦΩΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ»

Διχασμό μεταξύ των Αρχιερέων για το θέμα της μη αποδοχής της "Ελεύθερης Συμβίωσης" από πλευράς της Ιεράς Συνόδου επιχειρεί εργωδώς να παρουσιάσει προς την Κοινή Γνώμη μερίδα εκκλησιαστικών και άλλων δημοσιογράφων, κάνοντας χρήση αποσπάσματος της δήλωσης του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου.

Η σημερινή ομόφωνη ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου, με την οποία η Διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος επιβεβαιώνει την αμετακίνητη θέση της υπέρ της εφαρμογής του θελήματος του Θεού κατ' επιταγήν του ιερού Ευαγγελίου και των ιερών Κανόνων, δεν άφησε ικανοποιημένους κάποιους από τούς εκκλησιαστικούς συντάκτες σήμερα.

Διότι κάποιοι εξ αυτών, έχοντας εκ των προτέρων "προεξοφλήσει" στις δημοσιεύσεις τους τόσο το ύφος όσο και αυτό καθ εαυτό το περιεχόμενο των συζητήσεων εντός της αιθούσης ων Συνεδριών της Ιεράς Συνόδου, ανέμεναν ως επιβεβαίωση των προθέσεών τους, "να πιαστούν οι Αρχιερείς στα χέρια, διαφωνούντες μεταξύ τους" όσον αφορά το θέμα της επιχειρούμενης νομοθετικής ρύθμισης της "ελεύθερης συμβίωσης" που τόσο ξαφνικά μας ανέκυψε.

Προσωπικά σε ότι με αφορά, διαψεύδω κατηγορηματικώς πως εκ μέρους μου "ασκήθηκε σφοδρή επίθεση προς τον Μακαριώτατο" για τις θέσεις του. Η πληροφορία αυτή είναι ψευδέστατη και αποτελεί στρέβλωση της πραγματικότητος. Όλοι οι Συνοδικοί Αρχιερείς εξέφρασαν τον προβληματισμό τους στο ανακύψαν θέμα, ουδείς όμως προέβη σε "επίθεση" στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο.

Προς την κατεύθυνση αυτή σε μια προσπάθεια να καλλιεργηθεί "κλίμα διχασμού" μερίδα εκ των λειτουργών των ΜΜΕ, είχαν προετοιμάσει το αναγνωστικό και τηλεοπτικό κοινό, κατατάσσοντας αυθαιρέτως τους Ιεράρχες σε τρείς κατηγορίες:
Α) Στους "μοντέρνους", οι οποίοι αναγνωρίζουν ότι ο "κόσμος αλλάζει και γι’ αυτό η Εκκλησία πρέπει να δείχνει «κατανόηση».
Β) Στους "παραδοσιακούς", οι οποίοι έσπευσαν να χαρακτηρίσουν την «ελεύθερη συμβίωση» ως "πορνεία".
Γ) Και στους "υπέρ-αυστηρούς", οι οποίοι από του άμβωνος χθες έσπευσαν να καυτηριάσουν την προσπάθεια της Κυβέρνησης. «Ιδιαίτερα σκληρή κριτική ασκεί και ο Μητροπολίτης δείνα, ο οποίος μεταξύ άλλων θίγει και το ζήτημα γάμων μεταξύ ομοφυλοφίλων, μιλώντας για “παρανοϊκές καταστάσεις”, έγραφε σήμερα Αθηναϊκή εφημερίδα.

Δόξα τω Θεώ! Το ομόφωνο Ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου απέδειξε, ότι όλοι οι Ιεράρχες έχουν τον Ευαγγελικό Νόμο πάνω από όλα και πάνω από όλους!

Δεν μπορεί να υπάρξει Ορθόδοξος Ιεράρχης, που θα δεχθεί αδιαμαρτύρητα την νομιμοποίηση της παράνομης συμβίωσης. Δεν μπορεί να υπάρξει Ορθόδοξος Ιεράρχης, που θα δεχθεί να μετονομάσει το κοτόπουλο ως «ψάρι», για να δικαιολογήσει την παραβίαση και καταπάτηση της νηστείας, όπως έκαναν οι Μοναχοί κατά τον Μεσαίωνα στην Καθολική Δύση! Και επομένως δεν μπορεί να υπάρξει Ορθόδοξος Ιεράρχης, που θα αποδεχθεί αδιαμαρτύρητα την νομιμοποίηση της όποιας παρανομίας, καταργώντας το Νόμο του Ευαγγελίου.

Η παρανομία υπάρχει στην κοινωνία και θα υπάρχει, όσο θα υπάρχουν άνθρωποι, αλλά για να διακρίνεται από την νομιμότητα και για να καταγγέλλεται ως αθέτηση του Νόμου, θείου ή ανθρωπίνου, γραπτού ή άγραφου.Στην κοινωνία υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντοτε οι τίμιοι και οι άτιμοι άνθρωποι. Οι ειλικρινείς και οι ψεύτες! Οι υγιείς και οι άρρωστοι. Οι δίκαιοι και οι άδικοι! Οι σώφρονες και οι άφρονες. Οι θύτες και τα θύματα. Οι ελεύθεροι και οι δικαίως φυλακισμένοι. Οι νουνεχείς και οι φρενοβλαβείς. Οι ηθικοί και οι ανήθικοι! Έτσι και μόνο έτσι μια Κοινωνία θεωρείται φυσιολογική. Φτιάχνει είτε Φυλακές για τούς εγκληματίες, είτε Τρελλοκομεία για τους τρελλούς, είτε Νοσοκομεία για τους αρρώστους, αλλά δεν υποχρεώνει τους δίκαιους να ζήσουν στη φυλακή ή τους εχέφρονες να εισέλθουν στα τρελλάδικα ή τους υγιαίνοντες να εισαχθούν στα Νοσοκομεία....ώστε να μη στενοχωρούνται οι τυχόν τρελλοί, οι φυλακισμένοι, οι άρρωστοι...... ό,τι δηλ. επιχειρεί δυστυχώς σήμερα η Πολιτεία, εισάγοντας στη Βουλή Σχέδιο Νόμου με τον τίτλο «Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης».

Μια τέτοια Κοινωνία θα έμοιαζε με Κοινωνία φρενοβλαβών, όπου όλοι οι κάτοικοι έχουν υποστεί ομαδική παράκρουση.Όταν συνεπώς μια Κοινωνία οδηγείται με το έτσι θέλω στην εφαρμογή του γνωστού μύθου της "κολοβής αλεπούς", τότε η Κοινωνία αυτή είναι αρρωστημένη! Κατ’ αναλογίαν: Όταν μια Πολιτεία ή μια Κυβέρνηση επιχειρεί να εφαρμόσει το μύθο της "κολοβής αλεπούς", εξομοιώνοντας, εξισώνοντας και νομιμοποιώντας την έως τώρα χαρακτηριζόμενη ως παράνομη συμβίωση με την "έννομη και παρά Θεώ και παρά ανθρώποις συζυγία", τότε η Πολιτεία αυτή είναι άρρωστη!

Δεν μπορούν, λοιπόν, όσοι έχασαν την ουρά τους, (εσύ διάβαζε την τιμή τους), σε κάποιο "δόκανο της αμαρτίας" να επιβάλουν και στους άλλους να υποστούν την ίδια μεταχείριση. Νόμιμο το ζευγάρι με γάμο, νόμιμο και το ζευγάρι χωρίς γάμο; Σε μιά κοινωνία, την οποίαν απαρτίζουν " λογικοί άνθρωποι" το "ψέμα" πρέπει να λέγεται "ψέμα", η "απάτη" να λέγεται "απάτη" και η "ανηθικότητα" να λέγεται "ανηθικότητα". Ο,τιδήποτε άλλο αποτελεί παρέκκλιση από την ηθική, όπως την βιώνει η Κοινωνία μας αιώνες τώρα.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ

Είχαν γραφή τα παραπάνω, όταν σε εκπομπή ενός τηλεοπτικού σταθμού, μιά εκκλησιαστική συντάκτρια και σε άλλο κανάλι έτερος - εκτός εκκλησιαστικού ρεπορτάζ- δημοσιογράφος-, όχι ηθελημένα πιστεύω, παρερμήνευσαν ή παραποίη- σαν την προ ημερών επί του θέματος τούτου τοποθέτηση του νέου Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου.

Ο Μακαριώτατος είπε: " Τα μέλη της Εκκλησίας πορεύονται με βάση το Ευαγγέλιο, τους Ι. Κανόνες της Εκκλησίας και την εκκλησιαστική τάξη των Οικουμενικών Συνόδων, την Αγιοπνευ- ματική παράδοση. Επομένως η Εκκλησία γνωρίζει όρια και αυτά είναι περιωρισμένα. Η Εκκλησία δεν έχει δυνατότητα ούτε εκπτώσεων ούτε παρεκκλίσεων απ’ αυτά". Οι δημοσιογράφοι ωστόσο, αποσιωπώντας τα παραπάνω και παραθέτοντας κατ’ επιλογήν μέρος των δηλώσεών Του, παρουσίασαν τον Αρχιεπίσκοπο να λέγει ότι "η Κοινωνία αλλάζει και πρέπει κι εμείς να δούμε αν μπορούμε να ακολουθήσουμε"!

Το σημαντικότερο μέρος των αρχιεπισκοπικών Δηλώσεων ήταν ότι "η Εκκλησία δεν επιδέχεται εκπτώσεων και παρεκκλίσεων από το Ιερό Ευαγγέλιο και τους Ιερούς Κανόνες", προσθέτοντας πως "υπάρχουν ωστόσο και άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα και επιθυμούν να ρυθμίσουν με τον δικό τους τρόπο τη ζωή τους". Αυτά είπε ο Αρχιεπίσκοπος και είναι κοινώς παραδεκτά, αφού όπως πρόσθεσε "δεν μπορεί η Εκκλησία να ελέγχει με αναγκαστικούς τρόπους, με αστυνομικά μέτρα" τους ανθρώπους που δεν ασπάζονται τον λόγο του Θεού. "Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν" είπε ο Κύριος και στην Εκκλησία όσοι ασπάζονται τον λόγο του Θεού και το Ιερό Ευαγγέλιο, πιστεύουν και τηρούν το θέλημα του Κυρίου ασφαλώς και όχι καταναγκαστικώς!!!.

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ17 Μαρτίου 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: